sonnesystem

23 September

Publicerad 2012-09-23 12:09:47 i Allmänt

God morgon!
Det blev en sovmorgon även idag. Halleluja! Igår sov jag till 10 och idag sov jag till halv 11. Igår var jag och Therese på en jobbmässa för folk som är flerspråkiga. Det var bara en liten mässa men det var intressant. Vi pratade med ett par företag som är ungefär som en arbetsförmedling så dom ska vi kontakta snart igen. Efter det gick vi omkring inne i stan ett tag och så satt vi inne på Dunnes i nästan en timme och drack varm choklad. Dunnes har den bästa varma chokladen i Cork, enligt mig! Igår köpte jag också tandblekning som jag ska använda två gånger om dagen i en vecka. Man ska stryka på ett medel på tänderna och sedan lägga ett i två skenor som man sedan sätter i munnen över tänderna och låter det verka i 10 minuter, sedan är det bara att borsta tänderna som vanligt. Så vi får se hur det blir. Mina hörntänder har ju alltid varit lite gula.
Idag vet vi inte vad vi ska göra. Funderade på bio men vet inte riktigt än.

Här är en bild på de nya kläderna som jag köpte på New Look i fredags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela