sonnesystem

17 December

Publicerad 2012-12-17 20:14:55 i Allmänt

God kväll!
Det är bara en och en halv timme kvar tills jag slutar jobba. Då ska jag åka till lägenheten och packa upp resväskan. Jag behöver nämligen den för att packa det som är kvar här. Egentligen orkar jag inte göra det ikväll men jag vet inte när jag kommer vara ledig nästa gång så det är lika bra att få det gjort.
Idag har jag haft Cara i några timmar. Det var lika lätt som vanligt att passa henne. Enda problemet var att Alison hade glömt att ta barnvagnen, som två får plats i, ur sin bil innan hon åkte till jobbet så jag kunde inte gå på promenad med Cara ifall hon inte ville sova i sängen. Men vi gick på en liten promenad till parken fast den blev väldigt kort för Euan blev trött så jag fick bära honom sista biten hem! Cara somnade inte förrän 5 minuter innan Joyce kom för att hämta henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela