sonnesystem

26 November

Publicerad 2012-11-26 19:34:16 i Allmänt

Då var första dagen på denna arbetsveckan avklarad! Jag jobbade ett par timmar på förmiddagen och sedan ett par timmar nu ikväll.
Helgen var bra. Fredagen gick vi till pub crawl. Lika kul som vanligt.
Lördagen jobbade jag några timmar på förmiddagen. När jag hade slutat träffade jag Alexandra och Therese inne i stan så åt vi lite lunch och kollade i affärer. På kvällen var jag barnvakt. Då kom Therese hit och gjorde mig sällskap. Vi kollade på Pretty In Pink, åt chips och drack lite vin. Therese sov över här och på Söndagen blev vi väckta av Emma och Sophie som kom in på mitt rum, av någon anledning. Dom hoppade upp i sängen och härjade omkring i nästan en halvtimme innan de gick ut igen. Då var man ganska vaken efter det!
På eftermiddagen kom vi på att vi skulle gå och kolla på Breaking Dawn Part 2. Den var faktiskt bra! Den var lite muntrare än de andra filmerna.
Efter bion gick jag hem i spöregnet. Annars hade jag fått vänta i en timme på bussen. Det kände jag inte riktigt för..

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Misfits. Förra avsnittet slutade ju inte så roligt så jag är spänd på att se hur detta är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela