sonnesystem

29 November

Publicerad 2012-11-29 17:01:09 i Allmänt

Hej hej!
Idag slappar jag för fulla muggar! Jag jobbade mellan 8 och 10 och jag börjar jobba vid halv 5 igen. Så jag har suttit vid elementet det mesta av dagen.
Igår jobbade jag från 8 på morgonen till halv 9 på kvällen. Så det var en intensiv dag. Men barnen skötte sig okej så det var bra det.
Therese var här nästan hela dagen också och höll mig sällskap.
Här börjar det bli "kallt" om dagarna nu. Men Eric tycker att det verkar vara förjäkla kallt i Mellerud. Han har Melleruds väder inställt på sin mobil och kollar det ibland. För det mesta när han kollar det så säger han "Ooooh, it's cold in Mellerouud!" Fast denna veckan var han helt förundrad över att det kommer vara MINUS 7 grader på DAGEN! När det är så kallt här så är det väldigt kallt!
Nu ska jag ta och slappa lite till innan jag börjar jobba igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela