sonnesystem

14 December

Publicerad 2012-12-14 16:41:46 i Allmänt

Hej!
Tre timmar kvar tills jag slutar jobba! Emma och Sophie leker och Euan vilar sig lite så jag passar på att slappa lite jag med. Jag mår inte helt hundra, lätt huvudvärk, hosta och småont i halsen. Fast det var ganska väntat för det är fler än jag som är förkylda här. Euan är jättesnorig och hängig. I morse blev inte hans humör bättre av att han tappade en tung ficklampa på stortån och spräckte nageln! Fy, vad det blödde! Men nu är det okej igen, han haltar lite men klagar inte..
Ikväll är det dags för pubcrawl igen! Det blir sista gången innan jul.
Imorgon anordnas även ett jul-crawl som börjar klockan 4 på eftermiddagen. Då går dom till TOLV pubar! Det ska jag i alla fall inte med på. Tolv pubar är lite extremt...
Jag ska spendera helgen med att städa och packa. Jag kommer ändå antagligen lämna lite saker kvar här som jag hämtar efter jul. Kläderna som jag ska använda nästa vecka kan jag ju inte packa ner eller slängs i väskan som jag ska ha med mig hem..
Jag har också pratat med den tjejen som börjar här efter mig så nu känns det verkligen att jag slutar här nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela