sonnesystem

27 November

Publicerad 2012-11-27 13:44:41 i Allmänt

God förmiddag :)
Nu sitter jag och slappar lite efter att vi hämtade Sophie på skolan.
I morse var jag själv med barnen. Sophie fick för sig att hon skulle äta Weetabix med nötter i. Jag och Emma sa att hon inte kommer tycka om det för hon är jättekänslig när det gäller nötter. Hon är inte allergisk eller så. Tycker bara inte om dom. När hon hade ätit två skedar börjar hon kräkas! Så jag slängde upp henne på diskbänken ifall hon skulle spy igen. Hon spenderar de kommande 20 minuterna där uppe och sitter och småspyr, Jättehärligt. Verkligen. Men sen var hon okej, efter att hon hade fått upp allt..
Jag visste att hon inte gillar nötter, men SÅ extremt hade jag ingen aning om!
Efter dom hade gått till skolan så städade jag upp i köket och sedan tog jag Euan i barnvagnen och gick på en timmes promenad. Härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela