sonnesystem

10 December

Publicerad 2012-12-10 20:39:55 i Allmänt

Bara 14 dagar kvar till jul och jag har bara köpt 5 julklappar!! Paniken börjar komma krypande nu..
Idag har jag varit helt ledig. Jag skulle egentligen tagit hand om Cara med Joyce hade inga patienter idag så det behövdes inte. Jag slappade i sängen ett bra tag och sedan åkte jag till Therese. Efter jag varit hon Therese gick jag och kollade på tre lägenheter i stan. Jag bestämde mig för en av dom så nu hoppas jag att jag får den!
Imorgon är jag också ledig, tror jag, så då ska jag nog in till stan och köpa lite julklappar. Hoppas bara att det inte är för mycket folk på stan då. Orkar verkligen inte med det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela