sonnesystem

12 November

Publicerad 2012-11-12 14:50:29 i Allmänt

Hej!
Idag jobbar jag hela dagen! På morgonen var Eric hemma och hjälpte mig med barnen. Det var tur för det var ett väldigt måndagshumör! Förmiddagen var bättre. Jag och Euan var ute och grejade i 2 timmar innan vi gick och hämtade Sophie. Vi lekte i sandlådan, gungade, spelade fotboll med Ernie, lekte i lekställningen. Vi hittade också en mask som var typ 20 cm lång. Jag la den på gräsmattan och så tittade vi på när den grävde sig ner i marken igen. Det var jätteintressant tyckte vi!
Nu sover Euan och Sophie tittar på TV. Hon tittar på kanalen VIVA som visar dagens top 40 lista för Storbritannien. Så hon har att göra ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela