sonnesystem

8 November

Publicerad 2012-11-08 22:01:42 i Allmänt

Jag har slutat jobba och är helt slut! Det beror inte på att arbetsdagen har varit ansträngande, för det har den inte. Utan det är nog för att jag är förkyld. Jag vaknade vid halv 8 i morse och det kändes som om jag inte hade sovit en blund i natt!
När jag var ledig mellan 10 och 4 idag så gick jag in till stan och träffade Therese. Jag lämnade tillbaka skorna, jippie, det funkade! Men det gick tyvärr inte att sätta in pengarna på kontot. Det går bara från irländskt konto till svenskt. Inte kontanter till svenskt. Så nu gäller det att inte röra pengarna!

När jag började jobba i eftermiddags så frågade Alison om jag skulle vilja tjäna lite extrapengar. Jag svarade "ja, självklart, vad hade du tänkt dig?" Jag ska nu ta hand om barnens 4 månader gamla kusin, Cara, några förmiddagar i veckan. Joyce, fastern måste börja jobba igen och dom har ingen som kan ta hand om Cara. Det ska bli kul att se hur det är att ta hand om en så liten.

Nu ska jag spela Mulle Meck Bygger Hus, som jag fick tag på igår. Lycka! Vi hade det spelet när vi gick i fyran, tror jag, och vi spelade hela tiden! Undra om jag fortfarande tycker att det är lika kul? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela