sonnesystem

12 December

Publicerad 2012-12-12 21:11:14 i Allmänt

Hejsan!
Nu håller jag på att packa ner lite småsaker som jag inte behöver. Jag har lite shoppingkassar i tyg som jag kan trycka ner en del grejer i. Alison ska hjälpa mig flytta grejerna till helgen så slipper jag ta bussen.
Jag kommer behöva köpa lite grejer tillexempel stekpanna och kanske någon större kastrull, det fanns bara en liten. Men det fanns vattenkokare och brödrost så jag får mitt älskade kaffe iallafall! 
Två dammsugare fanns det också av någon anledning.. :)
 
Här är ett par bilder på lägenheten! Den är inte stor, med det räcker eftersom jag ska bo själv ^^
 
TV-rummet!
 
 
Det lilla, lilla köket! Vi hittar dock bara en stol...
 
 
Och det lilla, lilla sovrummet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela