sonnesystem

22 November

Publicerad 2012-11-22 14:32:33 i

Hejsan! Nu sitter jag på Jump och dricker en smoothie. Så gott! Det är skitväder här och jag drar mig för att gå ut igen.. Igår efter gymmet glömde jag busspengarna hos Therese så det var bara att traska hem. Det tog "bara" en timme. Gjorde ett stopp på vägen för att hämta Alisons mobil som hade varit på lagning och så gick jag in till 3butiken och fick mitt internet till mobilen fixat. Jag vill ju inte betala 20 euro i månaden för gratis internet som jag inte kan använda!
Sander tyckte att jag och Therese ska hänga med dom ut ikväll men jag tror nog inte det. Får nog fundera på det resten av dagen :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela