sonnesystem

7 December

Publicerad 2012-12-07 17:32:00 i Allmänt

Okej, nu är det ett tag sedan jag skrev. Har inte känt för att skriva på bloggen, helt enkelt.
Nu är jag iallafall ledig tills på onsdag. Alisons mamma, pappa, syster + barn och bror är här. Ikväll kommer även broderns flickvän hit. Så det är livat i huset nu kan jag säga. Jag sitter i sängen och slappar. Är jättetrött och har lite lätt tandvärk. Visdomständerna i högerkäken har bestämt sig för att jävlas med mig helt plötsligt. Inte riktigt okej! Julmusiken är i full gång på datorn och jag hörde att Eric kommer komma hem med julgranen ikväll, så den kommer dom nog dekorera ikväll. Inte riktigt lika tidigt som förra året, när jag var i Mayo, då var det första helgen i December tror jag.
Ikväll ska vi på pubcrawl. Det kommer vara konstigt utan Alexandra. Nästa vecka är det Ninas sista gång ute och sen har alla au pairer som vi känner åkt. Eller ja, vi "känner" några fler fast dom har vi bara träffat ett par gånger och pratat lite med. Men så känner vi ju folk från Atos också så vi blir ju inte helt ensamma!
 
 Julen är här med Tommy Körberg och Sissel Kyrkjebo är nog min favoritlåt när det kommer till jullåtar! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela