sonnesystem

20 September

Publicerad 2012-09-20 15:43:41 i Allmänt

Nu ska jag få tummen ur och skriva lite, inte för att jag vet vad jag ska skriva.
Jag börjar jobba igen om en halvtimme. Jag jobbade i ett par timmar på morgonen. På lördag ska jag och Therese på en jobbmässa i stan och kolla lite. Förra helgen var det bio-helg som gällde. På fredagskvällen gick jag, Therese och Alexandra och såg på Anna Karenina. Det var en lite knepig film men helt okej. På lördagsförmiddagen såg jag och Therese på Brave. Det var inte jättemycket folk där inne men det kanske 4 barn där och det var de vuxna som stod för skratten! Den var jättekul!
Nu till helgen blir det nog att ta det lugnt också. Min hosta är fortfarande inte över så jag känner inte riktigt för att gå ut. Men nästa torsdag hoppas jag att jag är frisk igen. På torsdag är Arthurs Day som är årsdagen för Guinnies eller något sånt. Då är det lite festligheter runtom i stan som skulle vara kul att gå på.
 
Nu ska jag gå och äta lite lunch! :)
Här kommer en bild på Therese framför Corks operahus :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela