sonnesystem

8 Oktober

Publicerad 2012-10-08 13:38:00 i Allmänt

Då var det måndag igen! Jag räknade ut att imorgon är det 7 veckor sedan jag åkte från Sverige sist. Och det är bara 11 veckor kvar till jul!
Helgen har varit lugn. I fredags var jag på pubcrawl själv. Det var kul fast ganska ovant att inte ha någon av de andra där. Så jag var med Nina, Erwan och Cormac nästan hela kvällen. På lördagen gick jag in till stan och träffade Alexandra och Therese en stund och efter det gick jag med Therese hem och så fixade vi middag och såg på en film. Igår jobbade jag mellan 8 och 1 och på eftermiddagen satt jag på rummet och slappade.
Nu är jag ledig några timmar och sedan ska jag jobba mellan 3 och 9 för Alison åker och jobbar vid 7. Så det blir att lägga alla 3 ikväll. Hoppas det går bra, fast det brukar inte vara några större problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela