sonnesystem

21 Oktober

Publicerad 2012-10-21 12:25:03 i Allmänt

Hej!
Idag ska jag och Therese till Fitzgeralds Park och kolla runt lite jag har bara varit där en gång och Therese har aldrig varit där. Vi ska även ha en picknick. Jag ska se om jag kan ta lite fina höstbilder också. Så lägger jag nog upp någon av dom ikväll.
I fredags var vi på pubcrawl. Det var kul, som alltid. Igår var jag och Therese inne i stan. Jag skulle köpa shampo och sånt men kom på att jag har så det räcker till nästa vecka så jag skulle köpa en bok istället. Men den var dyrare än jag hade räknat med så jag struntade i det också. Sedan gick vi till bion för att hämta ett blad på vilka filmer som går i helgen och nästa vecka. När vi stod där såg vi att en av de vi ville se började 5 minuter senare så då sprang vi in och köpte varsin biljett! Filmen vi såg heter Hotel Transylvania. Den var så sjukt kul! Det var vissa stunder alla satt och tjöt av skratt.
Efter bion följde Therese med mig hem så fixade vi lite middag och så såg vi på Nowhere Boy. Den handlar om John Lennons liv precis innan Beatles bildades. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela