sonnesystem

18 Oktober

Publicerad 2012-10-18 12:11:00 i Allmänt

Hej!
Jag ska strax ta med Euan på en liten promenad innan vi ska hämta Sophie på skolan. Jag har jobbat sedan klockan 7. Jag hade alarmet på 5 i 7 men jag somnade om och vankade igen halv 8. Jag vet inte vad det är, men jag tror att det är min högerarms otursdag idag. När jag skulle stänga av alarmet imorse så slog jag armbågen i sängkarmen så att det började blöda! Det gör fortfarande ont. Sen, när jag diskade så satte jag ju självklart armen under vattenkranen så hela ärmen blev blöt. Efter det brände jag pekfingret på stekpannan när jag gjorde i ordning köttet till middagen ikväll!
Jag hoppas det inte blir fler allvarliga olyckor för min stackars högerarm idag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela