sonnesystem

15 Oktober

Publicerad 2012-10-15 22:18:45 i Allmänt

Fan, jag höll på att skriva ett långt inlägg men råkade klicka bort det. Nu orkar jag inte skriva om det... Idag har jag pratat med Alison om att jag kommer sluta vid jul och att jag ska kolla på ett vanligt jobb här istället. Hon tyckte det lät bra och sa att över ett år som au pair är bra gjort och att hon förstår om jag vill göra något nytt. Är det så att jag inte har fått något jobb efter nyår så kan jag komma tillbaka hit och söka undertiden jag jobbar här. Det kändes bra att veta att jag kan göra det om det behövs. Denna veckan jobbar jag hela dagen både onsdag och torsdag. Hoppas det går bra för två heldagar i rad är jag inte van med så vi får se hur jag klarar av det. :P Nu ska jag läsa lite i en bok som jag hittade i bokhyllan i TV-rummet idag. Den heter Brand New Friend och handlar om en man som bor i London men som flyttar till Manchester för att bo med sin flickvän. Det han saknar mest av allt i Manchester är sina vänner och det visar sig vara väldigt svårt att skaffa nya vänner när man är 32 år gammal. God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela