sonnesystem

1 Oktober

Publicerad 2012-10-01 13:59:02 i Allmänt

Herregud, det är redan oktober! Det är ju inte lång kvar till jul. Man kanske ska ta och boka biljetter snart..?
Teatern i lördags var bra. Jag tyckte inte filmen var bra när jag såg den för några år sedan men pjäsen var bra. Vi satt på andra raden så vi hade väldigt bra platser! Tyvärr fick man inte ta några kort.
Igår satt jag hemma nästan hela dagen. Jag var så himla trött och så regnade det en del också. Framåt eftermiddagen tog jag med Ernie på en timmes promenad in till stan och tillbaka.
Så det var min helg det. 
I morse jobbade jag mellan 9.30 och 11. Det var undertiden Alison var på spinning. Då blev det en liten promenad med Euan i vagnen. Så nu är jag ledig en stund och så börjar jag jobba igen klockan 2. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela