sonnesystem

5 November

Publicerad 2012-11-05 13:42:55 i Allmänt

Idag har jag varit 20 i 6 månader, bara 6 månader kvar till 21 som är den stora födelsedagen här i Irland. Idag jobbar jag nästan hela dagen. Jag är ledig en stund på eftermiddagen och då ska jag in till stan och lämna tillbaka ett par skor jag köpte igår men konstaterade att dom inte satt riktigt bra. Pengarna ska jag sätta in på banken, om det inte är för lång kö. Då får jag lite extrapengar på kontot också och det är bra.
Euan sover och Emma slutar inte skolan förran om två timmar så jag och Sophie ska sitta och rita och greja lite nu, Skön utan en liten som sabbar och en stor som bara bråkar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela