sonnesystem

2 November

Publicerad 2012-11-02 17:39:00 i Allmänt

Hejsan!
Nu sitter jag på rummet och är halvdöd efter Emmas födelsedagskalas på Supernova i Ballincollig. Hon hade det tillsammans med sin bästis och hela klassen var där, alltså runt 25 ungar! Supernova är ett lekland som även anordnar födelsedagskalas. Eftersom det bara var flickor på kalaset så hade dom "prinsesspaketet" som innebar lek i en halvtimme sedan gick dom till en skönhetssalong där dom fick naglarna målade och de blev sminkade och fick också "champagne". Efter det var det pizza och pommes och tårta.
Jag hade koll på Euan det mesta av tiden, det var det enklaste för vi var i toddler-delen av stället och det var inte så många barn där.
 
Nu ska jag slappa resten av kvällen och när jag får lönen gå och köpa lite gott och sedan läsa en bok som jag lånade på biblioteket igår. Boken heter The Rescue av Nicholas Sparks. Jag började läsa lite igår och hittills är den bra. Jag har 2 veckor på mig att läsa ut den och den är på nästan 500 sidor så jag hoppas att jag hinner!
 
Jag har börjat kolla på jobb nu också! Jag skickade in den första ansökan tidigare i veckan så nu gäller det att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Jag vet ett annat ställe som söker personal som jag nog ska lämna in CV på också.

En Halloween-bild på två häxor, en pirat och en djävul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela