sonnesystem

7 Mars

Publicerad 2012-03-07 23:48:18 i Allmänt

Nu har jag precis kommit hem fråm puben Sober Lane inne i Cork. Jag mötte upp Klara och så gick vi dit. Det är så att varje onsdag så träffas au pairer där. Det är inte riktigt någon bestämd tid, utan mer, dom som vill får komma och hoppas på att någon annan är där. Det blev bara jag och Klara där. Hon fick reda på att de andra hade gått hem vid halv 9. Vi kom dit klockan 9. Vi köpte varsin Cola och satt och pratade och sedan fick jag skjuts av henne hem.

Idag har jag jobbat mellan 8 och 8. Det var ganska jobbigt. Sophie hade inte skola idag så på förmiddagen hade jag både henne och Euan att ta hand om. Vi gick på en promenad upp mot Blackrock. Jag tror vi var ute i nästan en timme. Sedan hämtade jag Emma på skolan och så åt vi lunch. Efter det lekte barnen lite och jag spelade spel med dom.
Sedan skulle jag göra middagen. Efter det blev det multi-tasking som gällde. Euan fick ett snabbad och flickorna satt i badet en stund längre. När dom gjorde det skulle jag hålla koll på Euan på nedervåningen, hålla koll på flickorna som badade på övervåningen samtidigt som jag röjde undan efter maten och plockade undan massa leksaker i köket.

Nu ska jag kolla på Pretty Little Liars innan jag går och lägger mig. Imorgon jobbar jag mellan 8 och 1. Skönt! Efter det ska jag nog ut på en långpromenad. Kanske blir det att jag tar med mig Ernie, det beror på hur ont i tassen han har.
God natt!

Kommentarer

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2012-03-10 16:56:15

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela