sonnesystem

5 Mars

Publicerad 2012-03-05 12:39:19 i Allmänt

Hej!
Ska bara skriva lite snabbt innan jag hämtar Sophie på förskolan.
Helgen har varit bra. Jag "jobbade" mellan 7 och 11 i lördags och efter det åkte jag in till stan för att möta Klara. Vi gick omkring och kollade och hon visade några affärer som hon tycker är bra.  Vid 3 mötte jag Therese, Marie, Nadine och Patricia och då gick vi omkring lite. Therese följde med mig hem och vi färgade håret. Jag rött igen och hon brunt. På kvällen gick vi till The Bailey en pub inne i Cork.
Igår var vi ute och gick i över 2 timmar. Det var inte så kul. Vi visste inte vart vi gick men vi hann med både Blackrock och Cork innan vi kom tillbaka till Douglas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela