sonnesystem

31 Mars

Publicerad 2012-03-31 14:27:17 i Allmänt

Redan sista mars! Det var ju inte längesedan det var nyår..
Jag ska snart in till Cork. Där ska jag möta Therese och några av de andra tjejerna. På förmiddagen gick jag in till Douglas och handlade lite. Sedan tog jag Ernie på en promenad. Jag har inte varit ute och gått med honom på över 2 veckor. Varje gång jag har tänkt att göra det så har han varit på en egen utflykt eller så har han luktat så illa att jag inte vill t med honom.

Igår jobbade jag mellan 8 och 10. På kvällen skulle jag ha varit barnvakt men Eric skulle ut med jobbet. Alison hyrde ett par filmer men vi såg bra på en av dom. Tanken var också att jag skulle hjälpa till med middagen men barnen åt tidigare för några kompisar till dom var här. När barnen hade lagt sig beställde vi Thai-mat istället för att laga något. Det var så gott!

Nu ska jag nog fixa något att äta innan jag beger mig in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela