sonnesystem

29 mars

Publicerad 2012-03-29 13:25:18 i Allmänt

Hej!!
Idag är det lika fint väder som det har varit de senaste dagarna, inte ett moln på himlen på hela dagen!
Jag har jobbat mellan 8 och 12. Jag börjar jobba vid 5 igen och då är det bara för 2 timmar. Ikväll ska jag möta Therese och Noemi på The Old Oak. Det är Language Exchange så vi får se om vi kommer prata med någon där ikväll..

Igår var det en lugn dag. Jag hade sovmorgon. Jag tänkte att jag nog kommer vakna vid halv 9 eller så. När jag vaknade var det helt tyst och jag kollade på klockan. Då var den 11! Det var så skönt att sova ut. Jag började jobba vid 12. Då hade jag bara Euan. Sophie var hos kusinerna och Alison gick till skolan för att kolla på en konsert som eleverna hade. När dom kom hem var Euan i säng så jag och Emma satte oss ute på uteplatsen och spelade spel och lyssnade på musik. Jag tror hon tyckte det var kul att det bara var vi 2 för annars är antingen Euan eller Sophie med.
Jag slutade jobba vid halv 8. Efter fastnade jag vid Facebook i några timmar..

Nu ska jag äta lite och sedan ut och gå. Kanske att jag tar Ernie med mig. Han har badat i dammen igen och stinker något fruktansvärt! Kul att han tog ett dopp innan han skulle till veterinären. Stackars veterinär som skulle ta hand om Ernie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela