sonnesystem

24 Mars

Publicerad 2012-03-24 11:01:05 i Allmänt

God morgon!

Idag är jag helt slut! Jag somnade vid halv 1. Klockan 4 får jag ett samtal av vissa som är på en fest och tycker att det skulle vara jättekul att ringa Carro! Det tog ungefär en timme att somna om. Klockan 7 får jag ett sms med en ursäkt att dom väckte mig. Ja, som om jag inte blev väckt igen.. Efter det kunde jag inte somna om igen.
Nu ska jag duscha och sedan äta frukost och gå in till stan.
Har nästan lust att ringa och väcka Therese men då blir hon nog inte så glad... :)

Kommentarer

Postat av: kev

Publicerad 2012-03-25 00:30:57

Oh really ?? But who the fuck did that ? He has to gjump to the jail right now !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela