sonnesystem

23 Mars

Publicerad 2012-03-23 22:52:45 i Allmänt

God kväll!

Nu har jag precis kommit hem från affären. Jag sprang dit och köpte en flaska cola. Jag mår inte så bra, jag vet inte varför, så jag gick dit och köpte ifall det blir värre.. :P
Idag jobbade jag mellan 8 och 10. Vid 12 träffade jag en på universitetet som ville lära sig svenska. Det gick väl sådär. Det är inte förrän jag försökte komma på vad man ska börja med som jag insåg att svenska faktisk är rätt komplicerat.
Jag började jobba vid halv 3 igen. Då åkte Emma och Alison på ett kalas. Jag passade Sophie och Euan och förberedde maten. Sedan vr jag barnvakt i ett par timmar och nu sitter jag här!
Therese och de andra är på pub crawl ikväll. Hon smsade att hon träffade på några som vi träffade förra helgen. Jag har chattat endel med dom under veckan och tycker att det skulle vara kul att träffa dom igen och så träffas alla av en slump när jag inte är med. Typiskt..

Nu ska jag se på någon film sedan sova. Imorgon ska jag in till stan och se om jag hittar billiga skor och jeans. Ska träffa Therese någon gång där också men ska nog göra det lite senare. Jag trivs med att gå omkring i min egen takt och kolla.. Så blir det när man i ett halvår inte har någon att shoppa med som det var i Mayo.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela