sonnesystem

21 Mars

Publicerad 2012-03-21 23:57:14 i Allmänt

Hej!
Idag har jag jobbat mellan halv 4 och halv 8. Det var lugnt och skönt.
Jag vaknade runt 9. Efter frukosten kollade jag lite på Pretty Little Liars och sedan gick jag till postkontoret och postade ett brev. Jag gick in på ett café och köpte en varm choklad och gick hem. Den varma chokladen var något himmelskt god! Den kostade 2.90 Euro för en inte så stor kopp. Men den var god!!
  När jag började jobba tog Alison med sig Euan och gick och handlade. Undertiden bakade jag och flickorna Flapjacks och sedan lekte vi något som liknade jage. När Alison kom hem gjorde hon iordning maten som bestod av fiskpinnar, "potatis-våfflor" och kokta ärtor. Efter maten badade jag barnen. Sophie och Emma tycker det är jättekul att bada medan Euan hatar det. Det är typ bara att doppa ner honom i vattnet och ta upp honom igen. När barnen var badade började jag och Emma rita i en målarbok som dom hade fått idag. Det var med påsktema.
Jag ska snart gå och lägga mig nu. Imorgon jobbar jag mellan 8 och 12. Efter det ska jag möta Amelie, en tysk tjej som bor i Rochestown. Vi ska ta en fika och hon skulle handla lite.
  På fredag ska jag till Corks universitet. Eller ja, utanför. Jag ska ha en svenskalektion med en som ville lära sig. Får se hur det går. HAHA! Jag har ingen aning om hur jag ska göra. Det var ju en helt annan sak när jag skulle lära Kate för det var ju inte på allvar och hon brydde sig ju egentligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela