sonnesystem

2 Mars

Publicerad 2012-03-02 11:13:48 i Allmänt

God förmiddag!
Fram till klockan 1 har jag bara Sophie. Alison och Euan åkte till Birmingham för att hälsa på familjen. Dom kommer tillbaka på måndag kväll. Jag har tänkt att baka cupcakes när Emma kommer hem från skolan. Men först måste jag se vad vi har och sedan gå och handla lite. Jag såg att dom hade massa karamellfärg så det blir nog cupcakes i roliga färger.
Igår var jag ledig och då gick jag en sväng in till Douglas och kollade. Jag köpte en mycket vacker Svampbob-pyjamas. På eftermiddagen kom min sängram. Tur att dom som kom hit med den byggde ihop den. Undertiden dom gjorde det tog jag med Ernie på en promenad. Jag hade ingen aning om vart jag gick men det tog en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela