sonnesystem

14 Mars

Publicerad 2012-03-14 21:17:00 i Allmänt

Idag har det varit en lugn dag men ändå är jag helt slut! Jag vaknade vid halv 8 av att barnen var på dåligt humör och att Alison gick omkring på övervåningen med skor med hård sula. I mitt huvud lät det "KLAMP KLAMP KLAMP BUUUUHHHUUUU UUUUÄÄÄÄHHH!" Jag städade på rummet idag. Jag fick hjälp av Ernie som såg att ytterdörren till mitt rum var öppen. Han fick tag på ett vedträ ute som han skulle ha med in och tugga på. Först la han sig på mitt täcke som låg på golvet. När jag la upp det i sängen igen la han sig på min luddiga matta istället. Snällt Ernie. Sedan gick vi på promenad. Vi gick upp till Blackrock och tillbaka. Det tog ungefär en och en halv timme.
Vid klockan 3 började jag jobba. Jag hade bara hand om Euan för Emma skulle på ett kalas och då följde Sophie med Alison dit. Det var inte så ansträngande. Jag behövde inte laga någon mat heller. Bara sätta in en lasagne i ugnen när jag ville äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela