sonnesystem

12 Mars

Publicerad 2012-03-12 11:57:06 i Allmänt

Hej!
Nu jobbar jag för fullt. Alison jobbade natt så hon ligger och sover. Flickorna är i skolan så jag har bara Euan nu fram till klockan 12.
I lördags åkte jag, Euan och Sophie med Eric till Schull för han hade en tävling där. Han cyklade och sprang. Han kom 2a. Efter det åkte jag till Therese och vi skulle kolla på melodifestivalen men internet var så segt att vi struntade i det och kollade på en film istället.
På söndagen åkte träffade jag två franska au pairer inne i Cork. En av dom bor i Douglas så vi hade bestämt att vi skulle träffas där.
Nu i veckan ska jag träffa en tysk tjej som bor i Rochestown. Det är inte så jättelångt från Douglas. Hon håller på att lära sig svenska så jag ska hjälpa henne lite med det. Jag har också kommit i kontakt med en tjej som bor bara en liten bit från mig. Alla har jag fått kontakt med på Facebook. Det finns också ett par svenska tjejer i Douglas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela