sonnesystem

8 Juni

Publicerad 2012-06-08 21:37:16 i Allmänt

Jag har seriöst träsningsvärk från den pyttelilla träningen jag gjorde igår!! Herregud, det är skamligt! Imorgon har jag tänkt att cykla till Blackrock och sedan gå på strandpromenaden som är där. Jag blir motiverad att ut och gå (försöka spring) och cykla tackvare Eric som tävlar triatlon nästan varje helg och Alison som kör spinning 2 dagar i veckan och är ute och springer nästan varje dag. Eric tycker allt att han ska träna mig inför Dublin maraton som är i Oktober. Vi får allt se hur det går med det..
Idag jobbade jag mellan 8 och 10 och sedan mellan 2 och 6. När jag var ledig gick jag in till stan och handlade lite. Jag hade tänkt att köpa en jeansjacka på H&M för 24.90 Euro men istället köpte jag ett par svarta jeans och en beige cardigan på Penneys för sammanlagt 25 Euro. Inte så farligt tycker jag. 11 Euro för ett par jeans är ju jättebilligt! Storlekarna där är också lite större än i andra affärer så jag har en storlek mindre på både kläder och skor, känns rätt bra ;)
Imorgonkväll ska jag träffa Marie, Katrin, Nadine och Kevin på The Bailey. Vi ska nämligen kolla på EM-matchen mellan Tyskland och Portugal. Jag är ju sååå intresserad av fotboll! Men jag lovade att heja på Tyskland om dom hejar på Sverige. Efter det ska vi kanske till en nattklubb eller så stannar vi på Bailey.
Klockan 9 ska jag nog titta på en film som går på TVn, vet inte riktigt vad den handlar om, men det var något om andra världskriget, tror jag.
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela