sonnesystem

7 Juni

Publicerad 2012-06-07 15:21:17 i Allmänt

Här regnar det!! Det har regnat nästan konstant sedan måndagkväll. Inte okej! Jag börjar bli trött på att bara sitta inne och inte göra någonting. Förut hittade jag en hemsida med träningstips. Det fanns en som hette Insanity workout eller något liknande. Det var 7 olika övningar som man skulle göra alla, en minut var, tre gånger. Jag gjorde 3 av dom i knappt en minut var. Helt sjukt vad jobbigt det var!! Nu förstår jag varför det kallades insanity.. Jag hoppas på bättre väder imorgon.
På förmiddagen jobbade jag mellan 8 och 12. När Alison var på spinning passade jag på att baka Flapjacks, vika lite tvätt och titta på ett avsnitt av Vänner.
När jag skulle byta blöja på Euan sa jag till honom att följa med upp så gick han upp för trappan själv. Jag stod och väntade på honom i hans rum och så hörde jag honom komma upp för trappan "Bappy, bappy, bappy" Alltså "nappy, nappy, nappy" Så kul det lät!
Nu ska jag gå och göra iordning lite lunch och sedan jobba mellan 3 och 6! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela