sonnesystem

3 Juni

Publicerad 2012-06-03 18:40:02 i Allmänt

Jag är helt död idag! Igår kväll träffade jag och Therese Marie, Katrin och Nadine på The Bailey. Det var 21-årsgräns men vi känner en av vakterna så står han där så kommer vi alltid in. Efter ett tag kom Erwan också och efter yttligare ett tag kom Georgina, Noemi och Julie. Vi kom hem lite efter 3 och somnade vid halv 4. När klockan är halv 9 vaknar jag och kan omöjligt somna om. Härligt.
Idag har jag och Therese gått omkring i stan och handlat lite. När vi skulle hem var hela centrum avstängt och det var typ som en kyrkparad. Det var präster och kyrkfolk som gick där. Nästan längst bak i ledet var det några som gick med ett vitt tält och under där gick en präst eller någon som är högt uppsatt i kyrkan för när han gick förbi så var det jättemånga som knäböjde. Sedan hade dom en gudstjänst på Grand Parade. Det var lite coolt men vi hade verkligen ingen aning om vad som pågick!
Thereses bästis Ernie
"Det finns inget dåligt väder. Bara dåliga kläder" Georgina och Noemi körde med gummistövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela