sonnesystem

25 Juni

Publicerad 2012-06-25 12:41:57 i Allmänt

Det är redan ett halvår sedan det var jul. Tiden går snabbt..
Idag jobbar jag från 08.00 till runt 20.30. Barnen är griniga idag. Det gäller att tänka "Bara 3 dagar kvar sedan är det barnfritt i 12 dagar!!!" Imorgon jobbar jag 7 timmar och på Onsdag 10 timmar. 
Idag är det tvätt av kläder som gäller. När jag hade sorterat mina kläder någorlunda okej så blev det fyra högar jag ska tvätta. Varje tvätt tar 2 timmar och det finns inget snabbprogram. Har jag räknat rätt så kommer sista tvätten vara klar klockan 5 i eftermiddag! 
 
I Lördags var det Maries sista utgång här. Det var en toppenkväll. Det började med Spanien - Frankrike på Door 51 och när vi hade konstaterat att det var dött på Door 51 efter matchen så gick vi till An Brog och dansade tills klockan var 2. När Nadine, Marie och Julie hade åkt hem så blev det glass på McDonalds. Det är ett måste! På väg dit träffade Erwan några svenskar som han har träffat några gånger. Det kom fram att en av dom är från Högsäter! Lite coolt tycker jag, jag vet exakt vilket hus han bor i också. Haha! Vi stod och pratade i ungefär 20 minuter och kom fram till att vi kanske ses på Fredag om vi ska på Pubcrawl. 
 
Igår låg jag i sängen heeela dagen och kollade på Supernatural. Jag tror jag såg 10 avsnitt. 
 
Nu ska jag se om det finns något sött någonstans att äta. Nackdelen med att jobba hela dagen är att jag är i köket och har inte mycket att göra. Då äter jag istället. Icke bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela