sonnesystem

20 Juni

Publicerad 2012-06-20 11:45:09 i Allmänt

Nu är det inte många dagar kvar till 12 dagars semester. Ska bli skönt! Undra bara vad jag ska hitta på när familjen har åkt. Tur att jag har Ernie som sällskap innan mamma, Madde och Therese kommer hit. 
Igår sa jag hej då till Amelie. Vi skulle träffas klockan 12 men hon hade hela dagen uppbokad med att säga hej då till folk så hon hann bara träffa mig i en halvtimme. Synd bara att hon kom en kvart försent. Men hon kommer hit i slutet av Juli så då ska vi träffas igen. 
Det är en ny au pair någonstans här också. Ali pratade med mamman i hennes familj igår och hon ska få mitt nummer så vi kan träffas någon dag. Hon är från Frankrike och ska stanna över sommaren.
 
 
Jäklar vilken dålig kvalitet det blev på den bilden. Denna boken köpte jag igår. Kunde inte låta bli! Det är den tredje i en serie på 5 eller 6 böcker. Jättespännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela