sonnesystem

2 Juni

Publicerad 2012-06-02 10:20:38 i Allmänt

Äntligen lördag! Det är långhelg denna veckan. Arbetsveckan börjar inte förrän på onsdag. Men jag jobbar ändå! Jag började vid klockan 4 igår eftermiddag och jobbar till runt 4 idag. Alison har jobbat hela natten och Eric åkte igårkväll för han ska ha en tävling idag och ville inte åka hemifrån jättetidigt imorse. I eftermiddag kommer Therese hit och ikväll ska vi till The Bailey. Det är en hiphop-festival i stan denna helgen som vi ska kolla in också. "Farmor" eller "farfar" ska eventuellt ta med Emma och Sophie en stund idag, då ska jag gå in till stan med Euan och möta Therese. Jag ska också passa på att handla lite. Så jag hoppas att dom kommer och hämtar flickorna. Känner att det blir lite mycket att ta hand om alla tre hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela