sonnesystem

17 juni

Publicerad 2012-06-17 12:53:51 i Allmänt

Nu är det bara 13 dagar kvar tills systrar + mamma kommer hit! Ska bli så kul! Jag får ju eventuellt ha bilen den veckan dom är här. Saken är den att jag inte ens vet vad vi ska åka och kolla på. Kanske åka till Kinsale? Schull var ganska fint också.. Blackrock Castle skulle jag också vilja gå in i. Jag har ju cyklat förbi det flera gånger och det ser få fint ut.
Snart slutar jag jobba för dagen. Det är rätt lugnt nu för största kusinen är här och då sysselsätter dom sig själva. Annars hade jag fått stå ute och knuffa på när dom ska gunga. Det räcker inte med 5 minter var utan det ska vara minst 20 minuter var! 
Igår var jag ledig hela dagen då åkte jag in till stan och lämnade tillbaka mina kära skor som jag köpte i fredags. Dragkedjan gick sönder och när jag skulle byta så fanns det inga kvar i min storlek! Jag gick omkring och kollade ett par timmar och sedan åkte jag hem och låg i sängen och kollade på första säsongen av Supernatural resten av dagen. Den serien är faktiskt läskig. Särskilt ett avsnitt som handlade var om några som sa Bloody Mary tre gånger i badrumsspegeln. Jag tål verkligen inte sånt! Jag vet inte varför men jag klarar inte av filmer där man ser spöken i speglar!

Dagens låt! :D

Alex Day - Good Morning Sunshine
http://www.youtube.com/watch?v=EDi3Dj-PUJQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela