sonnesystem

14 Juni

Publicerad 2012-06-14 16:10:51 i Allmänt

Det regnar!!!!
2 av barnen leker och den tredje sover middag. Ett perfekt tillfälle att ta en kopp kaffe och kolla lite på kläder och skor på Internet! ^^
Jag sitter och kollar på New Looks hemsida. Affären finns ju inne i Cork men jag brukar aldrig hitta något där inne.
Men i söndags hittade jag faktiskt en sak som jag funderar på att köpa. Så fort jag tog ut den från klädstången utbrast Marie och Nadine "Den där är SÅ Caroline!"
Nu blev bilden jätteliten men det är denna jag pratar om. Jag gillade den på något sätt. Synd bara att den påminner lite om en pyjamas. Kostar 29 Euro
Jag hittade också ett par boots som jag ska köpa imorgon eller i helgen. Jag hoppas de finns i affären bara..
Kostar 29 Euro.
Men det är bara en av sakerna jag ska köpa! Denna veckan ska jag spara pengar. Så jag ska inte ut i helgen. På Söndag ska jag och Kathrin på bio. Nadine är i Tyskland denna helgen och Marie jobbar. Kanske ska fråga Julie? Vi glömmer av henne hela tiden, men det är nog bara för att hon är "ny" haha.  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela