sonnesystem

8 Januari

Publicerad 2012-01-08 17:06:21 i Allmänt

Hejsan!
Idag är det min tredje och sista dag ledigt. Jag har gjort absolut nada under dessa dagar. Idag fick jag äntligen internet igen så jag kunde ladda ner VLC media player för att titta på sista säsongen av Misfits. Jag tänkte att jag ska titta på ett avsnitt om dagen men det slutade med att jag kollade på de fyra avsnitten som var kvar. Det innehöll zombiekatter, en cheerleader-massaker, spöken och massa roliga kommentarer såklart!
Nu håller jag på att äta en "middag" som består av stekta ägg på rostade mackor, banan och mangoyoghurt. Det är inte precis avancerat men jag orkade inte göra något annat och jag kände inte för Varma Koppen-soppa med makaroner i idag igen.
Nu till veckan kommer den nya aupairen till bydgen. Ska bli kul att träffa henne.
Till helgen tar jag eventuellt en tur till storstan. Men det är nog inte riktigt bestämt än. Det beror på om jag får ledigt på Lördag.

Här är en av mina nya favoritlåtar. Olly Murs med Anywhere Else. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela