sonnesystem

3 Januari

Publicerad 2012-01-03 23:12:44 i Allmänt

Nu äntligen har jag internet igen. Jag har inte haft det sedan i Lördags. Nu när barnen har lov jobbar jag mellan 8:30 och 18:00. Det är lite väl länge känner jag men eftersom Ruth, barnens moster, är här på loven så brukar hon ta med dom på något ett par timmar. Det underlättar lite. Igår tog hon med dom  till Enniscoe och undertiden passade jag på att städa. När dom kom tillbaka fick jag sluta. Hon skulle ta hand om dom tills Roisin kom hem. Jag satt och tittade på TV och barnen kom in och skulle också kolla. Det var precis när CSI Miami började och jag kollade inte så noga och när jag sa att jag skulle byta kanal hörde jag bara "NEEEJ!" från alla tre. Jag sa att det inte är för barn men dom skulle absolut titta.
Jag har även idag jobbat mellan 8:30 och 18:00. Det var ovanligt lugnt faktiskt. Skönt.
Den 10e Januari kommer en ny aupair till den familjen Petra var i. Hon är från Umeå. Kul att det är en svensk tjej!
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela