sonnesystem

28 Januari

Publicerad 2012-01-28 12:16:42 i Allmänt

God morgon!
Det var skönt att få sovmorgon även fast jag jobbar idag. Men jag vaknade ändå vid 9. Jag börjar jobba klockan 2 när barnen kommer hem från simningen. Då jobbar jag ända tills imorgon kväll. John lovade att ta in alla hästar i stallet så ingen kunde rymma. Tur det!
I torsdags var jag och Linnea ute och cyklade. Det var kallt, regnigt och motvind. Men det var skönt att komma ut och cykla lite. Vi var ute i ungefär 2 och en halv timme. Det var nästan så att jag inte orkade cykla den sista biten, men det gick. På Lördag ska vi till Galway och shoppa. Det ska bli kul! Då ska jag även köpa en ny mobil. Jag har haft min andra mobil i lite över 2 år och den börjar bli seg och batterit drar ur lite väl snabbt. Så jag ska nog ha den till mitt svenska nummer.
Mobilen jag ska köpa är en Blackberry. Jag har alltid velat ha en sån. Jag vet inte riktigt varför. Den kostar bara 259 euro. Jag tycker det är rätt billigt för en mobil som kom ut i augusti.
Nu ska jag gå och duscha och äta frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela