sonnesystem

23 Januari

Publicerad 2012-01-23 23:52:02 i Allmänt

Hej!

Nu sitter jag och kollar på Inbetweeners. Jag har bara sett ett avsnitt innan men det är rätt kul.På onsdag och torsdag är jag ledig. Jag hoppas att det är någorlunda fint väder på onsdag eller torsdag så jag kan låna Roisins cykel och åka på upptäcksfärd, ända till Crossmolina! Jag har varit här i fem månader och det enda jag har sett av närmaste orten, som ligger fyra km bort, är busstoppet och affärens parkeringsplats. Så det är väl på tiden att jag ser lite mer av orten.
Nu ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig. :)

En låt jag har fått på hjärnan.

One Thing -  One Direction

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-24 09:40:32

Den låten är ju asbra! :D hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela