sonnesystem

22 Januari

Publicerad 2012-01-22 21:48:58 i Allmänt

Idag har jag jobbat. På förmiddagen var det bara jag, Kate och Grace. Då tittade vi på Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. När Emily kom hem från mormor gick alla fyra ner till stallet. John var där och matade hästarna och sånt. Han skulle också ta in några till deras bås i stallet och då fick jag ta in en av dom. Det var bara en ponny com bara gick till axeln på mig, men ändå! Jag skulle ta in den till ett av båsen men den vandrade iväg direkt till hövagnen så John tog in den till båset. Men jag fick in den till stallet iallafall. Stolt! :)
Ikväll åkte barnen på bio. Jag följde inte med. Dom skulle se på Alvin och Gänget och jag tycker inte dom är så bra.

I fredags kväll mötte jag Linnea på puben. Vi gick dit för att spela lite biljard men vi fick vänta i en timme på att det skulle bli ledigt. Vi spelade två omgångar. Det tog ett tag för båda är rätt dåliga på biljard men det var kul!

Igår kväll gick jag till Linnea. Familjen var borta över helgen så vi tittade på ett par filmer. Det blev The Hangover och sedan Sweet Home Alabama. Tanken var att jag skulle köpa med mig lite godis och sånt men jag hade glömt plånboken hemma men hittade lite småmynt i väskan som jag kunde köpa två små chipspåsar för.

Nu ska jag antingen läsa lite eller spela lite sims. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela