sonnesystem

19 Januari

Publicerad 2012-01-19 22:04:58 i Allmänt

En kort sammanfattning.
I lördags åkte jag till Cork. Det var kul att träffa Therese och de andra au pairerna igen. På kvällen åkte vi in till en pub i Cork och sedan till en nattklubb som var på pubens övervåning. Där var vi och dansade tills den stängde vid halv 2.
På söndagen åkte vi in till Cork och bowlade. Det var kul men inte värt pengarna. Det kostade 9 Euro var för en timme. Sedan gick vi till Tesco och handlade lite. Jag kom på att jag skulle färga håret och de andra övertalade mig att färga det rött. Maire lovade att hon skulle färga sitt hår lila om jag färgade mitt rött. För en stund sedan fick jag se en bild på Facebook att hon faktiskt hade färgat håret! Det trodde jag inte.
I måndags färgade Therese håret på mig och sedan slappade vi hela dagen. På kvällen mötte vi Kathi på puben och vi drack varm choklad och spelade dart.

Igår jobbade jag mellan 4 och tills Roisin kom hem från jobbet på natten. På kvällen skällde Tilly som en galning ute och jag öppnade dörren för att se vad det var hon skällde åt. Det var kolsvart ute och jag tror jag ser i syne för jag får för mig att jag ser en häst på gräsmattan. PANIK!! Jag springer in till Kate och hon får lika mycket panik hon. Vi springer omkring som galningar och försöker hitta en fungerande ficklampa. Vi springer ut och jag ringer till John. Han förklarar hur vi ska bära oss åt. Men hästarna ville inte följa med när jag tog tag i grimman, eller vad det heter. Men tillsist sprang hästarna över vägen och in vid hagen igen som tur var.

Idag har jag jobbat mellan 4 och 8. Inget särskilt hände. Nu ska jag se på Million Dollar Baby som går på TVn.

Slänger in en låt också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela