sonnesystem

12 Januari

Publicerad 2012-01-12 21:15:03 i Allmänt

Nu har jag slutat för idag. Imorgon är sista arbetsdagen innan 4 dagars ledighet. Under ett par dagar har jag försökt att börja teckna. Inte realistiska saker som människor, det har jag konstaterat för länge sedan att det kan jag inte, utan typ färgglada djur eller nåt. Igår kväll vid halv 11 började jag på en teckning och den blev klar vid halv 1. Jag tyckte att den var jättefin och satte upp den på väggen. Imorse när jag vaknade tittade jag på den och såg att linjerna är ganska krokiga. Att jag inte såg det igår! Fast det var väl för att jag var för trött.
     När jag var klar med det väntade jag på att klockan skulle bli 1 för då började Supernatural. Jag har inte sett något avsnitt av det tidigare men det var kul. Idag skulle jag rita en uggla. Jag hittade typ instruktioner på internet på en enkel uggla. Resultatet liknade mer en fisk som satt på en pinne..
Men övning ger ju färdighet så det är bara att fortsätta. Nu hade jag tänkt att prova på ett Sugar Skull. Får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela