sonnesystem

5 Februari

Publicerad 2012-02-05 23:59:18 i Allmänt

Hejsan!

Tänkte skriva en liten sammanfattning av helgen.
I fredags kväll gick jag över till Linnea. Hon var barnvakt och när vi hade lagt barnen, Joy bestämde att jag skulle borsta hennes tänder och läsa sagan för henne, så kollade vi på Misfits. Linnea hade inte sett det innan så det blev att vi såg hela första säsongen. Det tog bara 5 timmar. Klockan var runt halv 2 när vi gick och la oss.

På lördagsmorgonen skulle vi upp klockan 7. Jag var ju gott död när mobilen ringde.
Tjugo i 9 gick bussen mot Galway. Vi var framme klockan 11. Sedan spenderade vi dagen där med att shoppa. Efter ett par timmar hittade vi ett köpcentra så då slapp vi gå ute i regnet. Jag köpte filmer, en skiva, lite kläder, ett par souvenirer och navelsmycken.

Idag har jag sett två av filmerna jag köpte igår. Friends With Benefits och Crazy Stupid Love. Sedan gick jag över till Linnea för att hämta min ryggsäck som jag lämnade där igårmorse. Jag var där ett par timmar. Vi roade oss med att skjuta med en leksakspistol på lampknappen i köket. Ingen av oss träffade men det var kul. "Skotten" var av skumgummi så dom var inte speciellt farliga.

Nu är jag fruktansvärt trött och ska gå och lägga mig inom några minuter. God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela