sonnesystem

26 Februari

Publicerad 2012-02-26 20:50:35 i Allmänt

Hejsan!!

Nu är jag tillbaka på bloggen. Jag har flyttat till Douglas, som är en ort som här ihop med Cork. Jag kom hit vid halv fyra i eftermiddags. Familjen verkar jättebra. Det är tre barn. Euan som är 16 månader, Sophie 3 år och Emma 5 år. Flickorna är jätteblyga och säger inget till mig än men pojken var med mig på rummet och grejade när jag packade upp.
Imorgon ska jag börja jobba. Mamman jobbar bara 2 dagar i veckan så jag kommer vara ensam med barnen 2 dagar de andra dagarna ska jag hjälpa henne med dom. Mitt rum ät jättefint. Det är stort, har en dörr ut till trädgården, ett fint badrum och en säng som är 200x190 cm stor. Just nu är det bara en madrass på golvet. Sängramen kommer antagligen någon dag nu i veckan.

Nu ska jag vila lite och sedan ska jag och Alison, mamman, och Eric, pappan, gå igenom lite rutiner och vad jag ska göra och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela