sonnesystem

13 februari

Publicerad 2012-02-14 00:01:49 i Allmänt

Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev nu men det har varit lite problem med internet.
I helgen har det varit lite födelsedagsfirande för Kate som fyller år imorgon. I lördags hade hon kalas för sina kompisar. Det var 4 kompisar, Emily, Grace, jag, farmor, mormor, moster och Roisin. Vi var i Castlebar och barnen bowlade och spelade något som heter typ "quaser". Man springer runt i ett mörkt rum och skjuter på varandra. Jag var med på quasern för Grace ville inte göra det. Efter det var det mat och sedan en jättegod Jedward-tårta.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag cyklade in till Crossmolina och postade ett paket och sedan har jag sett på filmer och spelat sims resten av dagen. Imorgon är jag också ledig. Då ska jag ut och gå. På kvällen ska vi till Castlebar och gå på konserten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela