sonnesystem

1 Februari

Publicerad 2012-02-01 22:42:53 i Allmänt

Hej!
Redan första februari. Det var ju inte längesedan det var jul och nyår!
Det är bara 10 dagar kvar till Kates födelsedagskalas och 13 dagar tills Jedwardkonserten. Det ska bli kul. Det är inte precis så att jag är "WOOOHOOO JEEEDWAAARD!!!" Men det ska bli kul att gå med Kate för hon tycker att dom är typ jättebra. Jag ska bara jobba imorgon sedan har jag långhelg! På fredagkväll ska jag till Linnea och så ska jag sova över där så blir det enklare för oss på morgonen eftersom vi ska upp tidigt och åka in till bussen och sedan  vidare till Galway.

Går var jag inne i Crossmolina och postade ett paket och köpte godis som jag tänkte ha till fredag. Men jag mådde inte helt OK igår så jag tröståt godiset istället. Får väl gå till Rakestreet och köpa lite nytt, eller cykla in till Crossmolina på fredag och köpa nytt där..

Nu ska jag nog läsa lite och sedan gå och lägga mig tidigt..
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela