sonnesystem

31 augusti

Publicerad 2012-08-31 15:01:52 i Allmänt

Först och främst: Grattis på födelsedagen, kära systerdotter! Redan 14 år..
I eftermiddag kommer Therese hit och ikväll ska vi bege oss till Pubcrawl. Men först ska vi träffa Rebecca och ta en fördrink i någon liten gränd hahah.
Förut skulle jag in till stan och köpa sockar men jag fick inte med mig några hem. Jag glömde helt av det!Istället gick jag omkring inne på Boots i säkert en halvtimme och kollade på smink, nagellack och hårprodukter. Jag köpte två värmeskyddande. Ett serum och en spray. Serumet var jättebra! Jag tog i kanske 5 "droppar" och det kändes som om jag hade haft i en hel flaska balsam!

Nu ska jag lata mig en stund innan jag börjar jobba igen vid 3. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela